لیوان کاغذی اختصاصی-چاپ لیوان تبلیغاتی - 3

لیوان کاغذی اختصاصی-چاپ لیوان تبلیغاتی - 3
جمعه 28 اردیبهشت 1403

لیوان کاغذی 120 سی سی

  • 27

موارد استفاده لیوان کاغذی 120 سی سی

لیوان های کاغذی یکی از محبوب ترین ظروف مصرفی امروزه محسوب می شوند. لیوان کاغذی ۱۲۰ سی سی از جمله تولیدات کاغذی پلی اتیلنی می باشد که به دلیل دارا بودن سایز متوسط و حالت کاسه مانند, کارایی بالایی دارد. لیوان کاغذی ۱۲۰ در مهمانی ها، کافی شاپ ها، محل کار، مصارف خانگی، بستنی فروشی ها، ذرت مکزیکی و … استفاده می شود. که به دلیل مزایا و کاربردهایی که دارند، طرفداران مخصوص خود را دارند و همانطور که از نامش پیدا ست ۱۲۰ سی سی گنجایش دارد.

 

 

سفارش لیوان کاغذی

سبزکاپ تولید کننده لیوان کاغذی با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه است. سبزکاپ به روز و با توجه به نیازهای مشتری فعالیت نموده  و انواع سفارش های تبلیغاتی برای شرکت های خصوصی و دولتی را پذیرفته و به بهترین شکل ارائه می دهد. با توجه تحولات به تغییرات نرخ ارزچنانچه قصد خرید لیوان کاغذی، چاپ لیوان کاغذی و … دارید با ما تماس بگیرید و برای چاپ این محصول در طرح اختصاصی و عمومی .نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

 

کیفیت یک شعار نیست ,یک فرهنگ است.
فرهنگ را به ارمغان آوردیم....

سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.

sabzcup.com

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.


طرح اختصاصی لیوان کاغذی

  • 19

طرح اختصاصی لیوان کاغذی


کیفیت یک شعار نیست ,یک فرهنگ است.
فرهنگ را به ارمغان آوردیم....

سبزکاپ ضامن سلامتی شماست.

sabzcup.com

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.


استفاده از لیوان کاغذی

  • 23

 استفاده از لیوان کاغذی


ظروف یکبار مصرف

امروزه ظروف یکبار مصرف اصطلاحا به داد مردم رسیده، مخصوصا به داد افراد شاغل و پر مشغله.

وقتی مهمان دارید ،وقتی به مسافرت می روید،وقتی سرتان شلوغ است و فرصت شست و شو ندارید،وقتی ترس از آلودگی و بیماری دارید ظروف یکبار مصرف در دسترس ، مطمئن ، زیبا و با دوام به کمک شما می آیند.ظروف یکبار مصرف از نوع کاغذی محبوب ترین ظروف یکبار مصرف است. این روزها مدل‌های مختلف ظروف یکبار مصرف کاغذی کوچک و بزرگ  در سایزهای مختلف در بازار پیدا می‌شوند.

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی: یکی از اشتباهاتی که انجام می‌شود،استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی است. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به هیچ وجه سالم نبوده و می تواند به سلامت افراد آسیب برساند.

 

لیوان کاغذی تبلیغاتی چیست؟

لیوان کاغذی، پر طرفدارترین ظروف یکبار مصرف است که دوام خوبی دارد و در برابر گرما و سرما مقاوم است. از آنجایی که لیوان پلاستیکی یکبار مصرف  در برابر مایعات داغ  تحمل چندانی ندارد، خیلی زود جای خود را به لیوان کاغذی داد. لیوان کاغذی برای نوشیدن نسکافه، دم‌نوش و سرو چای و آب جوش مناسب است و البته کیفیت تولید لیوان کاغذی و مراحل چسباندن آن بسیار حائز اهمیت است.

اغلب فروشگاه‌ها، شرکتها و اداره‌ها به دنبال سفارش لیوان کاغذی هستند تا توجه مخاطب خود را به شرکت خود جلب نمایند. لیوان کاغذی تبلیغاتی، یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی بشمار می رود و بسیار تاثیر گذار است.

 

خاص باشید,چون شما ارزشش را دارید.
سلامت زندگی کنید.

همین حالا برای تبلیغات برنامه ریزی کنید.
با ما تماس بگیرید.

 


تبلیغات چشمگیر

  • 25

تبلیغات چشمگیر


نوع کاغذ به کار رفته در چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی به گونه ای است که می توان طرح های تبلیغاتی سازمان،ارگان،شرکت و هر شغل و عنوانی را مطابق سلیقه و نیاز مشتری بر روی لیوان  چاپ کرد. لیوان کاغذی را میتوان با طرح های اختصاصی تبلیغاتی در اداره ها و سازمان های دولتی و خصوصی،شرکت ها و ... مورد استفاده قرار داد.لیوان کاغذی در برند سازی و تبلیغات برای افزایش فروش و معرفی خدمات کسب و کارها  بسیار موثر می باشد و بدون شک تبلیغاتی چشمگیر و تاثیر گذار خواهید داشت.

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

http://sabzcup.com/Cms/General/DisplayPost?id=6015e1f4-f2cf-4794-97c2-44600b0f8041


چرا باید تبلیغ کنیم؟

  • 36

چرا باید تبلیغ کنیم؟

1.برای دیده شدن باید تبلیغ کنیم.

2.برای جذب مشتری باید تبلیغ کنیم.

3.تبلیغات مستمر و جلو زدن از رقبا

4.برای تاثیر گذاری روی خریداران باید تبلیغ کنیم.

5.تبلیغات بلند مدت و تاثیر آن بر مخاطب

6.برای فروش بیشتر باید تبلیغ کنیم.

7.برای دوام در کسب و کار باید تبلیغ کنیم.

8.برای حفظ تصویر مثبتی از محصول یا برند باید تبلیغ کنیم.

 

چگونه هدفمند و تاثیر گذار تبلیغ کنیم؟

تبلیغات این روزها یکی از ارکان جدایی ناپذیر هر کسب و کاری است.در بازار رقابتی این روز ها جلب توجه مشتری امری دشوار می باشد، کسب و کارها برای دستیابی به بازار کار خود مجبورند هزینه های زیادی را برای تبلیغات پرداخت کنند.

بدون شک مدیران از صرف هزینه در برنامه‌های تبلیغاتی دنبال خروجی‌های مطلوب هستند و از سوی دیگر منابعی که در اختیار بازاریاب‌ها و تیم‌های تبلیغات یک کسب و کار قرار دارد، محدود است. ضمن اینکه نمی‌توانیم بدون هدف کار کنیم و اگر نتوانیم به در‌ستی محتوای تبلیغاتی خود را به مخاطبان خود برسانیم، بدون شک تمام زحمات ما به هدر می رود  و باید منتظر شکست کسب و کارمان باشیم.

از سوی دیگر تبلیغات هدفمند مزایای بسیار زیادی دارد و اگر بتوانیم به درستی آن را پیاده‌سازی کنیم، می‌توانید سرعت پیشرفت ما را دوچندان کند. در نهایت افزایش نرخ تبدیل و بیشتر شدن مشتریان وفادار باعث می‌شود بتوانیم از رقبا پیشی بگیریم.

اهمیت تبلیغات در کسب و کار

    مشتریان یک محصول را تنها پس از کسب اطلاعات لازم  در مورد شرکت سازنده اش خرید می کنند. اگر محصولات تبلیغ نشوند، هیچ مشتری نمی داند چه محصولاتی در دسترس است و محصول را خریداری نخواهد کرد،‌(با خود می گویند این یک برند متفرقه است که هیج کجا درباره اش ندیدم و نشنیده ام) حتی اگر محصول برای آنها مفید باشد. تبلیغات به آنها کمک می کند تا بهترین محصولات را برای خود و خانواده شان پیدا کنند. وقتی مشتریان درباره ی محصولات اطلاع پیدا کنند، می توانند محصولات را مقایسه و خرید کنند تا پس از صرف پول، آنچه را که می خواهند دریافت کنند. بنابراین، تبلیغ برای مشتریان مهم است.

تبلیغات برای کسب و کارها  ازگذشته تا کنون امری ضروری بوده و هر روزه روشهای جدید و متفاوتی برای انجام آن پیشنهاد شده و اجرا می شود که البته دراین میان تبلیغات روی لیوان کاغذی یا لیوان کاغذی تبلیغاتی همچنان در صدر قرار دارد. و جزء تاثیر گذارترین و شیک ترین نوع تبلیغات است.


طراحی اختصاصی لیوان کاغذی

  • 19

طراحی اختصاصی لیوان کاغذی


خاص باشید,چون شما ارزشش را دارید.
سلامت زندگی کنید.

همین حالا برای تبلیغات برنامه ریزی کنید.
با ما تماس بگیرید.

 

http://sabzcup.com/Cms/General/DisplayPost?id=8c198b3f-955c-45b1-8dd7-3e40df0e47ce


ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی

  • 27

خرید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی


سبزکاپ

راهنمای خرید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی

ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی می توانند برای تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی با گرماژهای متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. در سال های اخیر کسب و کارهای مرتبط با ظروف يكبار مصرف که به تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی می پرداختند، به سرعت رشد کردند. از این جهت اغلب شرکت هايی كه دارای ماشین آلات تولید ظروف يكبار هستند، تمایل دارند در این حوزه هم شانس خود را امتحان کنند.

در اصل هدف از تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی و دیگر ظروف کاغذی، حفظ سلامتی و بهداشت انسان ها و همچنین جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست بود. اما امروزه مردم، شرکت ها و سازمان ها برای مصارف خود نیز به این ظروف نیاز دارند. اگر در حال جمع آوری اطلاعات در خصوص راه اندازی تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی هستيد، در گام اول مهم است که ماشین آلات ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی را از شرکت های معتبر که به تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف می پردازند و آشنا به مسائل مهندسی و فنی این گونه دستگاه ها هستند تهیه نمایید.

بر اساس تفاوت قیمت ماشین آلات ظروف یکبار مصرف، نمی توان تصميم نهايی را گرفت. بنابراین تصمیم گیری درست برای سرمایه گذاری، کلیدی ترین راه موفقیت در این کسب و کار است. پیشنهاد ما به شما این است که همواره قبل از خرید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف،همه ی گزینه های مقابلتان را ارزیابی کنید. حتی قبل از اقدام به یافتن شرکت های تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف، اخبار، گزارش ها و سایت های اینترنتی را بررسی و محتوای آن ها را مطالعه کنید.

 

سبزکاپ

 

کدام مورد برای خرید ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف مناسب است؟

در ادامه به بررسی راه های متفاوت تهیه دستگاه ها می پردازیم:

* راه اول: واردات مستقيم از چين

شما می توانيد از چين نسبت به واردات ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف اقدام كنيد. اما تقريبا هيچ فرد با تحربه ای، به شما پيشنهاد چنين كاری را نمی دهد، چون:

- چينی ها استاد تقلب در كيفيت دستگاه هستند و اگر شما اطلاعات کافی و آشنایی نداشته باشيد، از قطعات بی كيفيت در توليد دستگاه استفاده می كنند.

- ماشین آلات تهیه شده گارانتی خدمات پس از فروش ندارند.

- با توجه به تحريم ايران و عدم امكان حواله مستقيم پول به حساب چين از ايران، هیچگونه ضمانتی در اينكه شركت چينی در قبال پرداخت پول از طرف شما، جنس خریداری شده را تحويل بدهد وجود ندارد!

- در بسیاری از موارد، هنگامی كه شخص به صورت مستقيم به وارد کردن یک عدد دستگاه اقدام می كند، هزينه تمام شده آن بالا رفته و در نتيجه قيمت دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف از متوسط قيمت بازار هم بالاتر خواهد رفت. بنابراین لزومی ندارد كه توليد كننده ظروف یکبار مصرف کاغذی، واردات دستگاه مورد نظر خود را مستقيما از چين انجام دهد!

* راه دوم: به وسیله افراد حقیقی

افراد حقيقی در بازار ايران به این معنی است که، طرف حساب شما دارای شرکت، کارخانه و یا حتی دفتر نمی باشد. خريد ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف، از اين گونه افراد ريسک بسیار بالايی به همراه دارد. چون هیچگونه ضمانتی درخصوص دريافت دستگاه و همچنين خدمات بعد از فروش وجود نخواهد داشت.

شوربختانه در سال های اخیر شرکت هایی که در حوزه لیوان یکبار مصرف کاغذی مشغول می باشند، تنها در بخش فروش و دلالی فعالیت می کنند. به این دلیل که برخی از شرکت ها پرسنل فنی برای تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف ندارند، نمی توانند خدمات پس از فروش را پوشش دهند.

* راه سوم: شرکت های بازرگانی

شركت های بازرگانی ماشین آلات را از چين خریداری و وارد می كنند. خريد ماشین آلات ظروف یکبار مصرف و ليوان كاغذی از اين شركت ها هم دارای ریسک بالایی می باشد، زیرا اينگونه شرکت ها، تنها تجربه كار بازرگانی دارند و نيروی فنی-مهندسی ندارند، بنابراين، در این مورد هم برای ضمانت دستگاه و خدمات پس از فروش به مشكل خواهيد خورد.

* راه چهارم: سازندگان ایرانی

در زمينه ساخت دستگاه ليوان كاغذی يک واقعيت وجود دارد، آن هم اینكه به طور قطع بسیاری از شركت ها و مهندسين در ايران هستند كه در زمینه تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف توانمند هستند. اما چرا اين كار را انجام نمی دهند؟ به این دلیل که نه برای کسانی که می خواهند توليد لیوان یکبار مصرف کاغذی را شروع کنند و نه برای تولید کننده دستگاه هيچ مزيتی نسبت به دستگاه با كيفيت وارداتی وجود ندارد.

در این بین، برخی از شرکت ها می باشند که در زمینه تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف همچون بشقاب کاغذی خدماتی مطلوبی را به مشتریان خود عرضه می کنند و برای اطمینان خاطر مشتریان، خدمات پس از فروش و ضمانت خرید کالا به خریداران ارائه می نمایند، و همچنین از نیروهای فنی در زمینه تولیدات خود بهره می برند. یکی از این شرکت ها، سبزکاپ می باشد که در این زمینه می تواند خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهد.

* راه پنجم: شرکت بازرگانی-مهندسی

اینگونه شرکت ها، هم تجربه بازرگانی دارند و سال ها است که واردات ماشین آلات ظروف یکبار مصرف و ليوان كاغذی را انجام می دهند، و هم تجربه فنی-مهندسی دارند. این شرکت ها دارای نيروی انسانی و مهندسين تمام وقت در كارخانه خود هستند. شرکت های بازرگانی، علاوه بر فروش بهترين دستگاه ليوان كاغذی، به سفارش مهندسين خود، چينی ها را مجبور می كنند كه بهترين قطعات را روی دستگاه قرار دهند. علاوه بر این همواره شما را در زمينه خدمات پس از فروش حمايت خواهند كرد.

انواع دستگاه های تولید لیوان کاغذی

دستگاه تولید لیوان کاغذی تمام اتوماتیک،

دستگاه تولید لیوان کاغذی نیمه اتوماتیک،

دستگاه ليوان كاغذی التراسونيك،

دستگاه ليوان كاغذی هيتری،

بدنه دستگاه ليوان كاغذی می توناند هم استيل و هم معمولی باشد. با توجه به نیاز خود می توانید ماشین آلات را در انواع گفته شده تهیه و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. معیار دیگری که در تولید بسیار با اهمیت است، میزان تولید لیوان در دقیقه است. امروزه دستگاه هایی تولید می شود که در هر 60 ثانیه می تواند 90 عدد لیوان کاغذی تولید کند. در نتیجه آشنایی با این ویژگی ها در انتخاب دستگاه مهم است.

دستگاه ليوان كاغذی نو يا دست دوم، انتخاب مناسب کدام است؟

کیفیت مهم ترین فاکتور در خرید موفق یک دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی است. همواره قبل از خرید درمورد شرکت مورد نظر پرس جو کنید و ماشین آلات آن شرکت را قبل از خرید به دقت بررسی نمایید. خرید دستگاه های دست دوم، می تواند یک روش منطقی برای شروع یک کسب و کار باشد، این کار هزینه های شما را کمتر می کند و با توجه به اینکه قبلا مورد استفاده بوده است مطمئن تر خواهد بود. حتی در این مورد هم باید بسیار دقت نمایید. نباید به هر دلال یا فروشنده ای اعتماد کرد.

 

تولیدی سبزکاپ ارائه دهنده خدمات ظروف یکبار مصرف کاغذی می باشد. این شرکت آماده پذیرش سفارشات برای لیوان یکبار مصرف کاغذی، لیوان کاغذی تبلیغاتی و تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف می باشد. 

چاپ لیوان تبلیغاتی و چاپ لیوان کاغذی از دیگر خدمات این گروه تولیدی می باشد. تمامی محصولات این شرکت با مواد اولیه بهداشتی و رعایت استاندارد تولید می شود. برای سفارش محصول مورد نظر خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.


لیوان کاغذی 90 سی سی(شات 90)

  • 51

لیوان کاغذی 90 سی سی(شات 90)

لیوان کاغذی ۹۰ سی سی جزء کوچک ترین سایز لیوان کاغذی به شمار می رود که به لیوان شات و یا لیوان قهوه نیز معروف است. سایز لیوان کاغذی بسته به انتخاب مشتری و استفاده در جاهای مختلف متفاوت می باشد و برای نوشیدن قهوه در بیشتر موارد از لیوان کاغذی ۹۰ سی سی یا ۳ انس استفاده می شود. البته به لیوان های ۹۰ سی سی, لیوان های تستر هم می گویند که از آن برای تست کردن مابعات در عطاری ها و فروشگاه های ارایه عرقیات و … مود استفاده قرار می گیرد.

 

لیوان های کاغذی 90 سی سی بیشتر دارای طرح عمومی قهوه بوده و در اکثر مکان ها برای صرف نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. و البته لازم به ذکر می باشد که چاپ هر گونه طرح, نوشته و یا لوگویی بر روی لیوان های کاغذی کوچک شات امکان پذیر می باشد.

 

خرید و فروش لیوان کاغذی ۹۰ سی سی پرمصرف در هر تیراژی امکان پذیر می باشد. لیوان کاغذی ۹۰ سی سی یک محصول پرکاربرد است و برای صرف نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت لیوان کاغذی 90 سی سی با توجه به تعداد سفارش داده شده و همچنین کیفیت کاغذ تعیین می گردد.  اگر مواد اولیه بکار رفته در تولید لیوان کاغذی از کیفیت  بالایی برخوردار نباشد ممکن است سلامتی انسان را به خطر بیندازد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق با ما تماس بگیرید.09123038918-09351773099

شات قهوه


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 14 مرداد 1399 ساعت: 18:51
  • نویسنده :

نظرات(0)
برچسب ها : ,,,,,

کیفیت لیوان کاغذی

  • 28

 کیفیت لیوان کاغذی


کیفیت واقعاً چیست ؟

در برخی موارد ، کیفیت محصول به معنای دوام آن است و قابلیت اطمینان ، بعد مهم دیگری از کیفیت محصول است  از نظر بسیاری از مشتریان معیار اصلی کیفیت محصول است.

کیفیت محصولاتی نظیر یک تابلوی نقاشی ، فیلم یا حتی لباس عروس ، با میزان لذت زیباشناختی حاصل از آنها سر و کار دارد. البته ارزیابی کیفیت زیباشناختی محصول ، شدیداً برای افراد مختلف متفاوت است.

 هدف از توجه به کیفیت در تمامی سازمانها اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی رسیدن به رضایت مشتری است و به قولی این فرآیند باید از رضایت مشتری شروع شود و به رضایت مشتری هم ختم شود.

 آیا می دانستید ظروف یکبار مصرفی که در آنها آب، چای، قهوه و ... می نوشید چه نقشی در سلامتی شما دارد؟

آیا میدانستید ظروف کاغذی مانند لیوان کاغذی یکبار مصرف اگر در شرایط استاندارد تولید شوند در برابر حرارت آب جوش کاملا مقاوم هستند و هیچ گونه عارضه ای ندارند؟

شاید برای لیوان کاغذی که یک محصول یکبار مصرف است، کیفیت خیلی مهم به نظر نرسد. اما در واقع بسیار مهم و حیاتی است. لیوان کاغذی یکبار مصرف، برای صرف انواع نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد و اگر مواد اولیه استفاده شده در تولید آن مرغوب نباشد ، می تواند روی نوشیدنی تاثیر گذاشته و سلامتی را به خطر بیاندازد.

برای تولید لیوان کاغذی با کیفیت، علاوه بر داشتن مواد اولیه مرغوب، باید نیروی کار نیز شرایط سلامتی را داشته باشد و تولید لیوان کاغذی در محل بهداشتی انجام شود.

در خرید لیوان کاغذی توجه نموده و از تولید کنندگان معتبر خرید نمایید.

ارتباط کیفیت لیوان کاغذی،قیمت و رضایت مشتری در چیست؟

پاسخگو بودن:

ما در سبزکاپ همیشه پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیز هستیم.با ما تماس بگیرید.

لیوان کاغذی 

 

قیمت:

متوازن بودن یا همخوانی کیفیت لیوان کاغذی با قیمت آن از مهم ترین مواردی است که در سبزکاپ به آن پرداخته می شود. و باید در مورد سطح کیفیت مورد نظر مشتری از لیوان کاغذی و قیمتی که حاضر به پرداخت آن برای لیوان کاغذی است، دقت لازم را اعمال نمود.

رضایت مشتری

بسیار واضح است که کیفیت لیوان کاغذی، قیمت و ارزش آن تاثیر کاملا مستقیمی بر میزان رضایت مشتری دارد و رضایت مشتری نیز یعنی وفاداری و بازگشت او در آینده!

آیا میدانستید بر روی لیوان های کاغذی میتوان چاپ دیجیتال انجام داد و حتی برای مصارف تبلیغاتی از آنها استفاده کرد؟

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: استفاده از ظروف پلاستیکی می تواند باعث ابتلا به بیماری های مختلفی همچون بی خوابی، خستگی و حتی ابتلا به سرطان شود .

 


تاثیرگذارترین تبلیغ چگونه شکل می‌گیرد؟

  • 15

دنیای تبلیغات دنیای عجیبی است. دنیایی پر از پیام‌ها، فکرها و احساس‌ها. ما به هر جایی که می‌رویم و هر جایی که نگاه می‌کنیم، با پیام‎ها درگیر هستیم. تبلیغات کاری کرده‌است که ما دیگر لازم نیست به خودمان فکر کنیم که چند وقت بعد، چه چیزی برای ما جذاب خواهد بود. ما باید روی یک نیمکت راحت بنشینیم و شما با تبلیغات خود به ما بگویید که چگونه زندگی کنیم، دنبال چه چیزی باشیم، چه چیزی بخوریم، خانه ما چه شکلی باشد، چگونه با مردم ارتباط برقرار کنیم یا هر جنبه‌ای از زندگی که برای ما مهم است. این است قدرت تبلیغات.

 

تاثیرگذارترین تبلیغ چگونه شکل می‌گیرد؟

مشتریان همیشه به‌وسیله تبلیغات مختلف بمباران می‌شوند. شک نکنید که غیرممکن است، همه افراد به هر تبلیغی که جلوی رویشان باشد، توجه کنند. این‌قدر آگهی‌های تبلیغاتی زیاد شده‌است که مردم در بستن و توجه نکردن تبلیغاتی که به آن‌ها مربوط نیست، حرفه‌ای شده‌اند.

در این میان تبلیغاتی نوین که این روزها زبان زد خاص و عام است به چشم میخورد.بله لیوان کاغذی تبلیغاتی....

 

لیوان کاغذی تبلیغاتی(لیوان کاغذی اختصاصی)

با چاپ لیوان کاغذی اختصاصی تان دیده شوید...
چاپ روی لیوان کاغذی بسیار راحت و سریع شده است. در سبزکاپ تصویر لوگو و یا طرح دلخواهتان را متناسب با هر مراسمتان بر روی لیوان کاغذی چاپ می کنیم. چاپ انواع طرح وعکس روی لیوان این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید معرفی ماندگار و شایسته از فعالیتتان را همواره نزد مخاطبانتان داشته باشید. ما این امکان را برای شما فراهم میکنیم که بتوانید انواع مختلف طرح ها و تصاویر را بر روی لیوان کاغذی در سایزهای متنوع و با بهترین کیفیت چاپ و با قیمت مناسب ارائه دهیم.

 http://sabzcup.com/Cms/General/DisplayPost?id=3705c9e8-d705-4148-8835-9b0234949c05


ليست صفحات


تعداد صفحات : 7


ورود کاربران

ورود کاربران

عضويت سريع

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمار

    آمار

      آمار مطالب آمار مطالب
      کل مطالب کل مطالب : 61
      کل نظرات کل نظرات : 0
      آمار کاربران آمار کاربران
      افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
      تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

      آمار بازدیدآمار بازدید
      بازدید امروز بازدید امروز : 18
      بازدید دیروز بازدید دیروز : 6
      ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
      ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
      آي پي امروز آي پي امروز : 4
      آي پي ديروز آي پي ديروز : 5
      بازدید هفته بازدید هفته : 40
      بازدید ماه بازدید ماه : 137
      بازدید سال بازدید سال : 1,658
      بازدید کلی بازدید کلی : 6,393

      اطلاعات شما اطلاعات شما
      آی پی آی پی : 18.217.190.58
      مرورگر مرورگر : Safari 5.1
      سیستم عامل سیستم عامل :
      تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

      درباره ما

        لیوان کاغذی اختصاصی-چاپ لیوان تبلیغاتی
        گروه تولیدی صنعتی سبزکاپ فعالیت خود را از سال 88 در زمینه ساخت قطعات و قالب های ظروف کاغذی شروع کرد که شامل: انواع لیوان کاغذی در سایزهای متفاوت،بشقاب و پیش دستی کاغذی،لیوان چای، ساخت دستگاه پیش دستی با مکانیزم هیدرولیک می باشد. این شرکت با فروش بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های یک بار مصرف کاغذی و واردات دستگاه های فوق در زمره شرکت های معتبر فروشنده مستقیم ماشین آلات می باشد.

      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به لیوان کاغذی اختصاصی-چاپ لیوان تبلیغاتی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف